شرکت توسعه هتل سازی دریا

نسخه اول

نسخه اینستاگرام

این شرکت در عرصه صنعت گردشگری کشور یکی از بزرگترین شرکت هایی که در توسعه فرهنگ سفر و گردشگری و کاهش هزینه های سفر پیشروو فعال بوده و خود را در این عرصه به خوبی نشان داده شرکت توسعه هتل سازی دریا به شماره ثبت ۳۱۰۳۷۹می باشد که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده و با ارائه کارت اعتباری ( تخفیف ) هتل ها ، این امکان رامی دهد تا سفری کم هزینه و توام با آرامش داشته باشید.

دفتر خدمات مسافرتی دریا گشت نیلگون
دفتر خدمات مسافرتی دریا گشت نیلگون متعلق به شرکت توسعه هتل سازی دریا به شماره ثبت ۳۷۴۳۶۶ با تکیه بر سالها سابقه خود در صنعت گردشگری و با استفاده از پرسنل کارآزموده از سال ۱۳۸۸ آغازبه کار نموده است . دریاگشت با اخذ مجوز های لازم از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و با برقراری ارتباط مناسب با دیگر فعالان این عرصه ، هدف خود را ارائه خدماتی جامع در حوزه جهانگردی و ایرانگردی ، صدور بلیطهای هوایی ارزان قیمت چارتر، رزرو هتل در سراسر جهان ، برگزاری تورهای داخلی و خارجی، خدمات اخذ ویزا و ارائه تورها و بلیط های لحظه آخری قرارداده است ، به گونه ایکه بخش عمده ای از نیازهای مشتریان خودرا در این زمینه فراهم نماید.

مجتمع توریستی پارادایس رامسر
مجتمع توریستی پارادایس رامسر واقع در شهر رامسر، کیلومتر ۵ جاده چابک سر، دریا پشته، به طرف ساحل می باشد . واحد های موجود ۲ تخته و ۵۰ متر مربع ، ۱ خوابه ۷۵ متر مربع و دو خوابه می باشد.مجموعه پارادایس با موقعیت قرارگیری در نزدیکی پلازا و تله کابین رامسر ، قابلیت چشمگیری در جذب توریست در منطقه را دارا می باشد . همچنین دارا بودن ساحل اختصاصی دریا ( طول پروژه تا ساحل۳۰۰ متر به غیر از ۶۰ متر حریم ) از ویژگی های دیگر این مجتمع ساحلی می باشد . از دیگر امکانات مجموعه میتوان از رستوران و تریای ساحلی نام برد . همچنین این مجتمع دارای اسکله رو به دریا می باشد.
که ساکنین میتوانند اقدام به پارک جت اسکی و وسایل تفریحی آبی خود نمایند.

آدرس دفتر مرکزی:
بلوار آفریقا ، بالاتر از اسفندیار ، کوچه تور ، مجتمع رز ، پلاک ۴ ، طبقه ۵ ، واحد ۱۳
تلفن تماس:
۰۲۱۲۲۰۲۲۲۶۳
۰۲۱۲۲۰۵۱۲۸۱
۰۲۱۲۲۰۲۵۷۸۷
۰۲۱۲۲۰۲۵۷۸۳
۰۲۱۷۴۶۷۹

دفتر رزرو،دریاگشت نیلگون:
بلوار آفریقا ، بالاتر از اسفندیار ، کوچه تور ، مجتمع رز ، پلاک ۴ ، واحد ۲
تلفن تماس:
۰۲۱۲۲۰۲۲۲۶۸
۰۲۱۲۲۰۲۲۲۷۱

دفتر هتل سازی دریا در هتل لاله
خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب، هتل بین المللی لاله، روبروی رزروشن
تلفن تماس:
۰۲۱۸۸۹۵۲۵۰۴