آراد پردیس سلامت

 

شرکت آراد پردیس سلامت در سال ۱۳۹۴ با هدف ارائه محصولات دارویی ، آرایشی و بهداشتی تاسیس گردید و از همان ابتدا پایبندی به موارد فوق را در دستور کار خود قرار داد . شرکت آراد پردیس سلامت با بهره مندی از نیروهایی جوان و خلاق و با استفاده از دانش نوین در زمینه بازاریابی ، رضایتمندی مشتریان را به عنوان مهمترین ضامن بقا و استمرار فعالیت خود پنداشته و با حفظ شان مصرف کنندگان گرامی با بهترین شیوه ممکن محصولات خود را به دست مصرف کنندگان گرامی میرساند . این شرکت علاوه بر بهره مندی از کارشناسان مجرب که پاسخگوی مشتریان می باشند ، پلی ارتباطی خواهد بود میان مصرف کنندگان محترم و متخصصین پوست و مو تا سطح آگاهی عمومی را در زمینه های مرتبط بالا برد . کلیه کالاهای این شرکت از مجاری قانونی و با تاییدیه سازمان غذا و دارو به دست مصرف کنندگان گرامی خواهد رسید .
شرکت آراد پردیس سلامت نماینده انحصاری تمامی محصولات کمپانی UNION COSMETIC از کشور جمهوری چک شامل برندهای Lilien ، Lilien SUN active ، Naturalis وTwister ، تمامی محصولات کمپانی Delfy Cosmetics از اسپانیا و محصولات کمپانی REPACELL از کشور آلمان می باشد.

امید است که با بهره مندی از تیم حرفه ای ومجرب و پایبندی به تعهداتی که با خود بسته ایم و بویژه حمایت مردم عزیزمان ، در راهی که به آن گام نهاده ایم ثابت قدم باشیم.

دفتر مرکزی:

تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه الوند ، پلاک ۱۱ ، طبقه همکف ، واحد ۴
تلفن:

۲۰ الی ۸۸۴۹۲۶۱۹-۰۲۱
فکس : ۸۸۴۹۲۴۸۹-۰۲۱

وب سایت:
 www.apsalamat.com