دکوراسیون نادیا افضلی – شرکت معماری رویال دکور

شرکت معماری رویال دکور فعالیت خود را از سال۱۳۸۸ آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده معماری بوده است. گروه معماران رویال دکور با بهره گیری از توان بالای هنری, علمی و فنی تیم طراحی مهندسی دانش آموخته و آشنا به روش های مدرن معماری جهان و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته فضاهایی متنوع و کارآمد در پروژه های تجاری، فرهنگی، مسکونی ، اداری ارائه دهد.به طور کلی فعالیت های شرکت را می توان در چند بخش توصیف نمود.معماری داخلی و طراحی داخلی شامل طراحی مسکونی ساختمان ( داخلی– نما – محوطه – استخر – لابی) طراحی فضاهای اداری و تجاری و فرهنگی که کلیه طرح ها بصورت سه بعدی ۳D و با رندر های VRAYارائه می گردد.

گروه مهندسی معماری و طراحی داخلی نادیا افضلی از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با برند رویال دکور آغاز نمود . گروه معماری و طراحی داخلی رویال دکورتارتاکنون ارائه گر تعداد کثیری از پروژه های موفق و برگزیده معماری بوده است.این شرکت ازسال ۱۳۹۱ به گروه معماری و طراحی داخلی با برند نادیا افضلی تغییر نام داده و تا کنون با تکیه  بر توان بالای علمی طراحی و فنی مھندسی خود و با بهره گیری از جدیدترین متد و ابزارهای روز دنیا و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته فضاهایی متنوع و کارآمد در پروژه های مسکونی، تجاری ، فرهنگی واداری ارائه دهد.

به طور کلی فعالیت های این شرکت را می توان در چند بخش کلی توصیف نمود :

تهیه  نقشه  های طراحی داخلی ، نما ، لابی ، لند اسکیپ ، محوطه و سایر فضاهای ساختمانھای مسکونی ، اداری و تجاری و بنا به درخواست VRAY 3 وبصورت رندرھای D تقسیم کرد. بدیھی است طرح ھای این شرکت در قالب نقشه ھای کارفرما شامل کلیه نقشه ھای فازیک و دو اجرایی خواھد بود. گروه طراحی داخلی نادیا افضلی مفتخر است علاوه بر خدمات طراحی ، ارائه دھنده اجرای دکوراسیون داخلی ، چیدمان ، تھیه  مبلمان ، لالایتینگ واکسسوری ھای مرتبط و… با برندھای داخلی و خارجی بازسازی بناھای قدیمی و نوسازی، نظارت و اجرا ی کامل بر پروژه ھای ساختمانی با متریالھای خارجی و داخلی بر گرفته از شیوه ھای مدرن و کلاسیک روز جهان می باشد.

تلفن همراه: ٠٩١٢٢۵٧٧۵٨٩

آدرس: خیابان فرشته، خیابان بیدار، مریم غربی، پلاک ٢/١، طبقه اول