شرکت ایفا فراز آوینا

نسخه اول – ۹۶

نسخه اینستاگرام

نسخه دوم – ۹۷

نسخه اینستاگرام

نسخه اول-سال ۹۸

نسخه دوم-سال ۹۸

نسخه سوم سال ۹۸

نسخه فتوکلیپ-سال ۹۸

شرکت ایفا فراز آوینا در راستای ارج نهادن به کالای ایرانی و ارتقای کیفی تولیدات ملی، با دارا بودن بیش از ۲۵ سال تجربه در پژوهش و تولید دستگاه های اتوکلاو دندانپزشکی در ایران، مفتخر است تا بهترین نوع از دستگاه های مذکور را با فناوری جدید و امکانات کاربری بهتر به جامعه پزشکی تقدیم نماید.
اتوکلاوهای تولیدی Class B این شرکت در دو مدل SUN و SUN Plus با ظاهری متفاوت، با دارا بودن سیستم خلاء و گذراندن موفقیت آمیز کلیه تست های فنی، حداکثر نفوذپذیری بخار و انجام کامل سیکل های استریلیزاسیون، همچنین کاربری آسان، قابلیت نصب پرینتر سر خود و ثبت مکتوب سیکل های کاری، کاملاً قابل رقابت با نمونه های خارجی مشابه در بازار می باشند.
شبکه گسترده سرویس و خدمات محلی شرکت ایفا فراز آوینا در سراسر کشور، با سرویس به موقع و در دسترس بودن خدمات فنی، مزایای انتخاب دستگاه های اتوکلاو Dentine را نزد مشتریان برجسته ساخته است.
اتوکلاوهای Dentine علاوه بر دارا بودن استاندارد ملی ایران، موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001-2008 (استاندارد مدیریت کیفیت) از کشور آلمان و استاندارد ISO 13485 (استاندارد مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی) از موسسه BSI انگلستان گردیده اند.

آدرس:
کارخانه : اصفهان، شهرک صنعتی سه راهی مبارکه، انتهای خیابان هفتم، خیابان ششم اصلی، پلاک ۱۶

تلفن کارخانه: ۲-۵۲۳۷۳۹۰۰ ،۳۶۶۱۹۹۹۹ ،۵۲۳۷۳۱۰۱ -۰۳۱

فکس کارخانه : ۵۲۳۷۳۹۴۳ – ۰۳۱

تهران : خیابان آزادی، روبری دانشکده دامپزشکی، پاساژ کاوه، جنب بانک ایران زمین

تلفن دفتر تهران : ۲۹-۶۶۵۹۱۰۲۷ – ۰۲۱ فکس : ۶۶۵۸۱۷۲۹ – ۰۲۱

نمایندگی شیراز: خیابان انقلاب، حد فاصل چهارراه گمرک و چهارراه ذوالانوار کوچه ۸ پلاک ۲۵۹
کد پستی: ۷۱۳۳۷۸۵۷۹۳
تلفن: ۷ -۰۷۱۳۲۳۶۲۱۸۶