شرکت توسن تجهیز

سال-۹۷

سال-۹۸
شرکت توسن تجهیز  همچون توسنی سریع و پر توان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ آغاز نموده و با تکیه بر تحقیقات به عمل آمده در زمینه رعایت بهداشت و کنترل عفونت در مراکز درمانی توانست چندین دستگاه شوینده و ضدعفونی کننده را برای اولین بار در ایران متناسب با شرایط کشور در خدمت مشتریان قرار دهد.
این شرکت پس از ساخت دستگاه لگن شوی ، آندوسکوپ شوی اتوماتیک و ست شوی ابزار جراحی موفق به تولید ظروف کاغذی یکبار مصرف ضدآب جهت دفع مایعات انسانی گردید که نیاز مراکز درمانی به لوازم یکبار مصرف را تامین نماید. این ظروف ( لگن، لوله ادرار و ظروف رسیور) پس از مصرف می بایست توسط دستگاه امحاگر مخصوص آن شرکت طراحی و ساخته شده است دفع اصولی گردد.
شرکت توسن تجهیز در رایزنی با شرکت هایی که زمینه کاری مشترک با فعالیت این شرکت دارند موفق به به یافتن روش جدید بی خطرسازی زباله عفونی بیمارستان گردید و پس از مذاکرات فراوان با یکی از این کمپانی ها که در کشور آلمان مشغول فعالیت می باشد همکاری مشترک را آغاز، و پس از ارائه مدارک لازم به مراجع ذیصلاح، مجوز ساخت این دستگاه را نیز اخذ نمود.
این شرکت با سابقه فعالیت بیش از یک دهه موفق به تولید ۱۰ نوع محصول با مدلهای مختلف در زمینه کنترل عفونت شده است و امروزه بیش از ۱۰۰۰ بخش درمانی در سراسر ایران از دستگاه های این شرکت استفاده می نمایند.
شرکت توسن تجهیز در سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ گواهینامه ISO9001:2000 گردید و در سال ۱۳۸۷ گواهینامه ISO13485 را از کمپانی کوالیتی آستریا اتریش کسب نمود و انجام ممیزی این شرکت توسط کمپانی مادر با سرممیز اتریشی انجام پذیرفت. همچنین این شرکت جهت تمدید گواهینامه های ISO9001 ، ISO13485 در سال ۱۳۹۰ با کمپانی امریکن گلوبال استاندارد عقد قرارداد و گواهینامه های مذکور را مجدداً از این شرکت اخذ نمود.
در سال ۱۳۹۰ از شرکت توف آلمان آرم CE را نیز جهت عرضه محصولات خود به بازارهای جهانی دریافت کرد.
محصولات :
-لگن شوی اتوماتیک دستگاه آندوسکوپ شوی اتوماتیک
-امحاء سیستم
-خرد کن ظروف کاغذی ضد آب
-دستگاه ابزار شوی اتاق عمل
-کاور کفش اتوماتیک حرارتی

ما معتقدیم بقای شرکت در رضایت مندی مشتری و رضایت مندی مشتری در گرو کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش آن می باشد.

آدرس:
• تهران ، میدان هروی ،بلوار گلزار ، خ امیر کیانوش ، پلاک ۲۳ ، واحد ۴
تلفن تماس:
• ۲۶۳۱۷۱۸۶ – ۰۲۱ (فروش)
• ۷۶۲۵۱۲۷۶ – ۰۲۱ (خدمات)
• ۲۲۳۲۷۵۱۹ – ۰۲۱

وب سایت:
www.tosantajhiz.com