شرکت تولیدی و صنعتی اطلس تسمه-دایکو

گروه حبيبي با ۸۰ سال سابقه مستمر و قدرتمند در زمينه تهيه ، توزيع انواع تسمه هاي پروانه صنعتي ، کشاورزي و خودرويي شناخته مي شود . گروه حبیبی به دو بخش تولیدی و نمایندگی فروش محصولات خارجی تقسیم شده است

بخش تولیدی:

شرکت تولیدی و صنعتی اطلس تسمه (سهامی خاص) در سال ۱۳۶۴ فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید تسمه پروانه آغاز نمود.این شرکت در مدت زمانی کوتاه با توسعه کیفی و کمی محصولات با بهره گیری از نیروهای متخصص و موفق به تولید تسمه های اسپشیال تخصصی صنایع کاشی و سیمان و از سوی دیگر جلب رضایت و اطمینان مصرف کنندگان داخلی توانست خود را به عنوان پیشرو در این صنعت مطرح نموده و بازار داخل کشور را از محصولات خارجی بی نیاز نماید. این شرکت افتخار دارد با تجهیزکارخانه به تکنولوژی پیشرفته کشور آلمان و همچنین بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد محصولاتی بااستانداردهای جهانی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

بخش نمایندگی:

شرکت دایا ریتون تسمه (سهامی خاص) یکی از زیر مجموعه های گروه حبیبی در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد.این شرکت در صدد رفع نیاز بازار بصورت تخصصی و خلأ تولید داخلی با اخذ نمایندگی و عاملیت فروش از برندهای برتر و خوش نام جهانی در ایران فعالیت می کند .
شرکت دایا ریتون تسمه مهمترین هدف خود را دستیابی به رضایت مصرف کنندگان از منظر کیفیت، تنوع، قیمت، دسترسی به محصولات و نحوه پاسخگویی فروشندگان می داند و همواره در تلاش است برای جلب رضایت مصرف کنندگان بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا کالاهای خود در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

واحد بازرگانی این شرکت متشکل از نیروی متخصص و مجرب به همراه خلاقیت و قوای جوانی در همین راستا می کوشد که با بررسی دقیق و انتخاب بهترین کالاها، از نظر طراحی، برش، کیفیت ساخت و پیشینه برند، کالاهایی ارائه کند که نیاز مصرف کنندگان را به بهترین نحوه برآورده سازد.
متاسفانه طی سال های اخیر مشاهده گردیده برخی از شرکت ها و افراد سودجو با انتخاب نام هایی مشابه کالاهای تحت پوشش این شرکت و یا منتصب نمودن خود به این شرکت، سعی دارند از سابقه و خوشنامی گروه حبیبی برای پیشرفت خود استفاده نمایند؛ این شرکت ضمن آرزوی موفقیت برای همه شرکت های تولیدی و بازرگانی بدینوسیله اعلام می دارد برند های تحت پوشش این شرکت هیچ ارتباطی با برند های تقلبی نداشته و محصولات این شرکت فقط در فروشگاهای گروه حبیبی و نمایندگان معتبر عرضه می گردند.

تنوع محصولات :

کالاهای شرکت دایا ریتون در سه بخش ماشینی ، کشاورزی و صنعتی برای انواع ماشین آلات توزیع می گردد .

این تنوع کالا حاصل شناخت، ارزیابی و نیاز سنجی دقیق گروه بازاریابی تحصیل کرده و مجرب از بازار می باشد. این شرکت با اضافه کردن نیروی جوان در کنار نفرات باتجربه به واحد بازرگانی، نیاز بازار پویا ، رو به رشد ، جویای برندهای معتبر و با کیفیت را نیز به بهترین نحو برطرف کرده است.

آدرس : تهران، خیابان سعدی جنوبی، خیابان اکباتان
کوچه بانک صادرات، پلاک ۳۶
کد پستی : ۵۵۶۱۹-۱۱۴۳۶
تلفن : ۹ و ۳۳۹۸۴۴۶۷
فکس : ۳۶۶۱۳۴۸۹
info @ drt.co.ir