شرکت صنعت چرخش کاسپین

نسخه اول

نسخه اینستاگرام

شرکت صنعت چرخش کاسپین در سال ۱۳۸۹ بدلیل تحریم های صورت گرفته از طرف شرکت فرانسویLEROY SOMERو باسیاست عرضه الکتروموتورهای اروپائی orginalوهمچنین فروش مستقیم الکتروموتورهای داخلی بدون حضور دلالان تاسیس گردید.
این شرکت در ابتدا اقدام به واردات الکتروموتورهای Siemens نمود و پس از مدتی سبد کالاهای قابل عرضه خود را افزایش داد. و موفق به دریافت نماینـدگی رسمی فروش محصولات صنعتی موتوژن گردید. با توجه به تحویل به موقع کالا و هم چنین ارائه قیمتهای ثابت و خدمات پس از فروش مناسب توانست به سرعت جایگاه اصلی خود را در بازار فروش الکتروموتورهای داخلی بیابد.

و بر همین اساس عاملیت پخش الکتروپمپ های پمپیران و کارخانجات زیر مجموعه آن از جمله نویدسهند ، سمنان انرژی را نیز اخذ نمود این شرکت به کمک متخصصین مجرب و کار آزموده بنا بر سفارش و نیاز مشتــریان اقدام به ساخت بـــوستر پمپ های آبـرسانی وآتش نشانی نمود .
و در سال ۱۳۹۲ همزمان با تولید الکترو موتورهای صنعتی الکتروژن این شرکت فعالیت رسمی خود را با این برند نیز آغاز نمود. امید است که در سالهای آتی بتوانیم سبد کالاهای صنعتی مان را افزایش داده و دوش به دوش صنعتگران ایرانی در جهت آبادانی کشور عزیزمان کوشا باشیم.

آدرس:
شادآباد – خیابان ۱۷ شهریور – ابتدای خیابان طاووس – مجتمع آوا جنرال – ورودی فردوسی – واحد ۱۲۶

تلفن :
۱۴-۴۰۶۶۹۲۱۲ ۰۲۱

شماره واتس آپ و تلگرام :
۰۹۰۲۳۰۷۲۵۷۰

آدرس ایمیل :
info@sccco.net