شرکت ماددانه بروجرد

شرکت گسترش دام و طیور ماد در زمينه تهيه و توزيع دانه ، خوراک ، مکمل و افزودنيهاي خوراکي به پرورش دهندگان مرغ هاي گوشتي ، تخم گذار ، دامداری ها ، کارخانه هاي توليد دان آماده و کارخانه هاي توليد کنسانتره دام و طیور و مکمل فعاليت دارد و تمامي کالاهاي خود را بدون هيچ واسطه ديگري از شرکت هاي بزرگ و معتبر داراي مجوزهاي رسمي واردات کالا در سطح کشور به عنوان نماينده فعال ، تهيه و عرضه مي نمايد . بر همين اساس قيمت تمامي کالاهاي اين شرکت طبق تعرفه هاي روز مي باشد و تمامي اقلام اين شرکت داراي برچسب استاندارد کنترل کيفي مطابق شاخص هاي تعريف شده تغذيه دام و طيور مي باشد.
شرکت ماد طيور به شماره ۸۹۷۲ و به شماره ملي ۱۰۶۱۰۱۲۲۶۳۲ در اداره ثبت شركتها به ثبت رسيده است و هم اكنون بيشتر فعاليت خود را در زمينه تهيه و توزيع دان ، خوراک ، مکمل و افزودنيهاي خوراکي به پرورش دهندگان مرغ هاي گوشتي ، تخم گذار ، کارخانه هاي توليد دانه آماده و کارخانه هاي توليد کنسانتره و مکمل متمركز نموده است.
اين شرکت در راستای واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز دارای کارت بازرگانی حقوقی صادر شده به شماره عضويت ۱۰۶۱۰۱۲۲۶۳۲۰۰ از اتاق بازرگانی ، صنايع ، معادن و کشاورزي ايران زیر نظر وزارت صنعت،معدن و تجارت مي باشد .
اين شرکت عضو انجمن صنايع خوراک دام،طیور و آبزیان ايران (Iran Feed Industry Association) مي باشد .

آدرس دفتر : تهران ، خیابان گیشا (کوی نصر) ، نبش خیابان ۲۵ ، پلاک ۳۲۸ ، طبقه اول ، واحد ۳
كد پستي : ۹۳۵۱۵ – ۱۴۴۷۸
تلفن : ۶۱۰۰ ۸۶۰۱-۰۲۱ (۵ خط)
فکس : ۵۱۰۰ ۸۶۰۱-۰۲۱

همراه : ۷۶۰۳ ۸۷۲ ۰۹۱۲ هیمن غفاري ، مدير فروش