شرکت مهندسی بازرگانی سومیکو

شرکت “مهندسی بازرگانی سومیکو” توسط گروهی ازسرمایه گذاران و متخصصین با سابقه ایرانی در سال ۱۳۸۵ با ساختاری متفاوت از فضای سنتی، در زمینه علوم نوین ارتباطات و مخابرات پایه ریزی گردید. شرکت “مهندسی بازرگانی سومیکو” با ترکیب ارزشهایی چون تعهد، سرمایه، تخصص و تجربه، پا به عرصه صنعت شبکه و مخابرات کشورگذاشته است .توان بالای این شرکت در بخشهایی همچون مهندسی، بازرگانی و تولید ، این شرکت را قادر ساخته که بتواند به تمامی اهداف و آرمانهای خود جامه عمل بپوشاند که طیف وسیعی از مشتریان و همکاران گواهی مشهود می باشد.

 

سومیکو همچنین با اتکا بر توان مهندسی/ بازرگانی خود از سال ۱۳۹۱ به عنوان نماینده انحصاری شرکت سومیتومو (Sumitomo) ژاپن در تجهیزات فیبر نوری با کاربری در زمینه ی تکنولوژی های نوین ارتباطی شناخته شده و توانسته است خدمات ارزنده ای را در سطح مشاوره، طراحی، آموزش، تهیه و تجهیز، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت معظم ژاپنی در ایران به مشتریان خود ارائه نماید.

 

سومیکو در سال ۱۳۹۰ اقدام به راه اندازی خط تولید انواع اتصالات فیبر نوری در ایران – تهران نموده است که توانمندیهای این شرکت در زمینه تولید بصورت کاملا صنعتی و با استاندارد های بالای مخابراتی را می توان به گروههای ذیل تقسیم نمود :

 

•طراحی و تولید انواع رابط و پنلهای نوری با کاربرد های شبکه ای و مخابراتی  شامل : پیگتیل، پچکورد و فن اوت های Ultra Polishing  با روش  MMو  SM  تولید انواع رابطهای نوری سفارشی با کانکتورهای  E2000/HRL،FC. SMAMPO ،LC،SC،ST، MTRJ DIN،E2000 و با انواع فرولهای APC، UPC ،PC

•تست انواع اتصالات نوری با کاربرد شبکه و مخابرات بصورت  ۳D Inspection و IR /RL   آنالایزینگ (کلیه تستها توسط دستگاههای اندازه گیری تخصصی جهت کنترل کیفیت و اندازه گیری فاکتورهای مخابراتی مطابق با استاندارد های جهانی میباشد .)

•طراحی و تولید انواع Loaded Housing Box،Loaded Patch Panel ،OCDF ، ODF

این مجموعه ها با دارا بودن بخشهای مشاوره و طراحی ، تحقیق و توسعه ، نصب و راه اندازی ، پشتیبانی و نگهداری کلیه نیازهای مشتریان خود را در زمینه تخصصهای فوق تامین می نماید .رابطه سومیکو با مشتریان رابطه ای دوسویه و مبتنی بر منافع مشترک بوده و حفظ رابطه بلند مدت استراتژی اصلی سومیکو می باشد و مشتریان سومیکو این شرکت را مشاوری قابل اعتماد ، سرمایه گذاری توانا، بازویی توانمند در پیاده سازی و پشتیبانی مطمئن در اجرای پروژه های تخصصی شبکه ومخابرات می دانند .

 

نکات برجسته ای از قبیل داشتن دفاتر نمایندگی در خارج از کشور، احراز نمایندگی انحصاری از شرکت Sumitomo  ژاپن و همچنین گذراندن دورههای آموزشی مورد نیاز، شرکت سومیکو را در عرصه مشاوره، طراحی، تامین و اجرا متمایز نموده است .

این شرکت با رزومه ای قوی در مباحث طراحی ، مشاوره ، اجرا ، تامین تجهیزات و تامین نیروی انسانی متخصص توانسته است همگام با پیشرفت و گسترش تکنولوژیهای  نوین با ارائه یTotal Solution  ، خود را به عنوان یکی از مجریان پروژههای ((FTTX  Fiber To The Anywhere   با برندهای معتبرجهانی مطرح نماید .

 

سومیکو تمام تخصص و سرمایه خود را به درون مرزهای میهن عزیزمان آورده تا به کمک جوانها مستعد و خلاق ایرانی در راستای ارتقا صنعت ارتباطات و مخابرات کشور گامی بزرگ بردارد و فصل جدیدی را آغاز نماید .

درباره سومیکو

شرکت ترویج صنعت سومی پارسیان (سومیکو) از سال ۱۳۸۵ توسط متخصصین و سرمایه گذاران ایرانی با ساختاری متفاوت و مدرن در زمینه علوم نوین ارتباطات، مخابرات و بازرگانی پایه ریزی گردید.

و پس از آن از سال ۱۳۹۱ به عنوان تنها نماینده انحصاری شرکت سومیتومو ژاپن مشغول به فعالیت می باشد و از همان زمان (۱۳۹۱) اقدام به راه اندازی خط تولید انواع اتصالات فیبر نوری در ایران – تهران نموده است که شامل:

•طراحی و تولید انواع اتصالات و رابط های نوری

•لابراتوار تست و اندازه گیری انواع اتصالات و رابط های نوری

•طراحی و مونتاژ انواع باکس و ترمینالهای نوری

•مشاوره، طراحی و تامین تجهیزات در پروژه های  FTTH, FTTA, FTTB, DAS

•تنها سرویس سنتر و خدمات پس از فروش مجاز دستگاه های فیوژن اسپلایسر (جوش فیبر نوری) سومیتومو در ایران

و با گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز در این زمینه شرکت سومیکو را در عرصه مشاوره، طراحی، تامین، اجرا  و خدمات پس از فروش متمایز نموده است…

 

شرکت سومیکو تنها نمایندگی رسمی سومیتومو الکتریک ژاپن در ایران با ماموریت تامین کالا، طراحی، آموزش و پشتیبانی زیر ساخت های مخابراتی کشور با هدف فعالیت انحصاری بر روی برند و تکنولوژی سومیتومو می باشد. شرکت سومیکو بر اساس متود علمی و بین المللی نمایندگی مجاز محصولات صنعتی تبیین گردیده و از تمامی قوانین روز دنیا در سیستم بازار صنعتی پیروی می کند. بر این اساس این مجموعه خدمت به مصرف کننده نهایی، حمایت در تامین و نظارت بر روند اجرای پروژه، شرکت های مجری و مهندسی را دارا می باشد.

 

آدرس:

تهران ، خيابان مطهری- خیابان لارستان – کوچه جهانسوز – پلاک ۱۳

تلفن:

۰۲۱-۴۳۴۰۰۰۶۱

فکس:

۰۲۱۴۳۴۳۰۰۶۱

پست الکترونیک:

info@sumico.ir