شرکت کنترل و پردازش هوشمند

نسخه اول-سال۹۶

نسخه اول-سال۹۸

نسخه اینستاگرام-سال۹۸

شرکت کنترل و پردازش هوشمند، طراح و مجری سیستم های کنترل و اتوماسیون و تامین کننده تجهیزات کنترل و ابزاردقیق، یکی از نامهای شناخته شده در صنعت جمهوری اسلامی ایران است که توانسته طی فعالیت پویا و مستمر خود از سال ۱۳۸۵ ، گامهای بلندی در مسیر خدمت به کشور عزیزمان برداشته و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.
کارنامه پر افتخار شرکت که اجرای موفق بیش از ۳۴۰ پروژه مختلف داخلی و خارجی را در بر دارد خاصل پشتکار، نظم گروهی، سیاست های بلند پروازانه ی دانش محور و انسان مدار، و همچنین حمایت و همراهی مدیرانی با تجربه، به روز و دقیق می باشد. این پروژه ها عموما راه حل های کنترل و اتوماسیون در حوزه های
راه حل های قابل ارائه در حوزه کنترل و اتوماسیون:
اتوماسیون کارخانجات و خطوط تولید صنعتی
مانیتورینگ و کنترل فرآیند
کنترل و مانیتورینگ پست های توزیع انرژی الکتریکی
مدیریت هوشمند ساختمان
اسکادا و مدیریت داده ها/اطلاعات
بوده که در بخش های مختلفی از صنعت کشور طراحی و اجرا گردیده اند:
بخش های صنعت:
نفت و گاز
پتروشیمی
تولید/ توزیع انرژی الکتریکی
لاستیک/ تایر
سیمان
حمل و نقل ریلی
داروسازی
آب/ فاضلاب
وخودرو

این شرکت با همکاری رسمی برندهای برتر بین المللی از جمله ABB، زیمنس و Wieland، امکان ارائه راه حل های تضمین شده اختصاصی و تحویل پروژه ها بصورت کلید در دست را نیز برای مشتریان ارزشمند خود فراهم آورده است.

تاریخچه شرکت در زمینه های اتوماسیون کارخانجات صنعتی، اتوماسیون فرآیند، اتوماسیون پست های توزیع انرژی الکتریکی و مدیریت هوشمند ساختمان به شرح ذیل می باشد:
(۱۳۸۵-۸۸)- کنترل و پردازش هوشمند با هدف مرتفع ساختن بخشی از نیاز صنایع مختلف کشور به سیستمهای مدرن کنترل و با تکیه بر تجربه و تخصص موسسان خود بعنوان شرکتی قدرتمند در زمینه اتوماسیون صنعتی پا به عرصه رقابت گذاشت و با اجرای پروژه های موفقی در حوزه های طراحی مهندسی و خدمات نصب و راه اندازی سیستم، خود را بعنوان شرکتی خوشنام به بازار مربوطه معرفی نمود.

(۱۳۸۸-۹۰)- در پاسخ به نیاز روز افزون صنعت ساختمان به سیستم های مدیریت هوشمند (BMS)، این شرکت دپارتمان مدیریت هوشمند ساختمان را با هدف بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمانهای صنعتی و مسکونی راه اندازی نمود تا در کنار کمک به ارتقای رفاه و امنیت خانواده ها، به تعهد همیشگی خود مبنی بر مشارکت در حفظ محیط زیست بطور موثرتری جامه عمل بپوشاند.

(۱۳۹۰-۹۳)- همکاری تنگاتنگ و دوستانه /صمیمی با شرکت ایران تابلو، برند شناخته شده و تراز اول طراحی و تولید تابلوهای ولتاژ متوسط، ولتاژ پایین و پانل های کنترل، و به ثمر رساندن مشترک چند پروژه بزرگ و استراتژیک در این سالها، ایران تابلو را بر آن داشت تا با خرید بخش عمده ای از سهام ICP فرصت های مشترکی را برای پیشرفت هر دو طرف فراهم نماید.

۱۳۹۳ این نقل و انتقال باعث شتاب در روند توسعه ICP گردید و به دنبال آن گسترش بازارهای مشترک تجاری را برای دو شریک رقم زد که سرآغازی بود برای دوره جدید فعالیتهای شرکت کنترل و پردازش هوشمند. مذاکرات بین المللی، همکاری با شرکای صاحب نامی چون ABB و تلاش جهت توسعه بازارهای خارجی، استراتژی کنونی شرکت ICP است که با چشم اندازِ قرار گرفتن در لیست ۱۰۰ تامین کننده برتر سیستم های کنترل در جهان برنامه ریزی شده و حرارت تلاش مضاعف در این راستا در قلب مهندسی شرکت کاملا محسوس و ملموس است.

چشم انداز:

شرکت کنترل و پردازش هوشمند هدف گذاری، راهبرد و برنامه ریزی های خود را در یک راستا قرار داده است که در کنار انجام ماموریت و تعهد به اخلاقیات تعیین شده خود، در سال ۲۰۲۵ میلادی بعنوان یکی از یکصد تامین کننده برتر سیستم های کنترل در جهان در لیستی که هر ساله به همین منظور توسط موسسه و مجله CFE تحت عنوان “System Integrator Giants”تهیه و منتشر می گردد حضور داشته باشد.

ماموریت:
ارائه راه حل اختصاصی، جامع و مانع و تحویل سیستمی با کیفیت، ایمن و قابل اعتماد که نیازهای مشتری را بطور کامل پوشش دهد، در زمان تعیین شده و یا زودتر از آن، ضمن:
۱٫ رعایت استانداردها، دستورالعملها و مقررات مربوطه
۲٫ رعایت حقوق قانونی و انسانی ذینفعان شرکت، مشتری و نیروی انسانی شرکت و تلاش در جهت تامین و افزایش حداکثری منافع ایشان.
۳٫ پایبندی به اصول اخلاقی، رعایت حقوق انسانی، تلاش در جهت رعایت حقوق حیوانات، حفظ طبیعت و سلامت محیط زیست.

ارزشها:
در این شرکت احترام متقابل، ادب و راستگویی در کار الزامی است. ارزشهایی چون صداقت و مسئولیت پذیری مورد تشویق قرار می گیرد و پاس داشته می شود.
ما اعضای شرکت کنترل و پردازش هوشمند سعی می کنیم ضمن پایبندی به اصول اخلاقی در محل کار، منافع شرکت را در جهت منافع خود ببینیم، مسئولیت پذیر باشیم و از کنار کاستی ها و نقاط ضعفی که مشاهده می کنیم بی تفاوت نگذریم. دقت در انجام امور محوله، نظم و ترتیب ظاهری، پشتکار، برنامه ریزی منظم و دقیق و تعهد به اجرای آن را سرلوحه رفتار روزمره خود قراردهیم. و در جهت ارتقای شخصیت یکدیگر و فرهنگ این جامعه و اجتماع خود از کاری فروگذار نکنیم.

مدیریت:
یکی دیگر از پارامترهایی که شرکت کنترل و پردازش هوشمند را متمایز ساخته، بهره مندی از یک تیم باتجربه مدیریتی است که تقریبا تمامی تخصص های فنی، مدیریت منابع و مدیریت بازار لازم را پوشش داده و در عین حال با صمیمیتی مثال زدنی اتلاف منابع معمول در اختلاف نظرهای داخلی را به صفر رسانده و با رویکردی واحد به استقبال چالش های کاری پیش رو می روند.

شهریار منافی
مدیرعامل
مهندس کنترل
سابقه: بیش از ۱۵ سال در زمینه های:
مدیریت پروژه، تحلیل سیستم و ارائه راهکار، معماری سیستم کنترل، مستندسازی و برنامه نویسی، تست و عیب یابی سیستمها

دکتر رامین پولادیان
رئیس هیات مدیره
دکترای برق از دانشگاه ولز
سابقه: بالغ بر ۲۰ سال در زمینه های:
مدیریت و توسعه کسب و کار، تولید، مدیریت بازار

آدرس:

تهران، سعادت آباد، خیابان ۲۸ غربی، پلاک ۱۹

کد پستی:

۱۹۹۷۹۶۵۹۱۱

تلفن:
۰۲۱-۸۸۵۶۴۷۲۵
۰۲۱-۸۸۳۶۸۸۱۸
۰۲۱-۸۸۵۶۴۵۱۷