صنایع واکیوم پارس

نسخه اول – سال۹۷

نسخه اینستاگرام- سال۹۷

نسخه دوم- سال۹۷

نسخه اول – سال ۹۸

نسخه اینستاگرام- سال۹۸

سال ۹۸-نمایشگاه مواد غذایی

شرکت صنایع واکیوم پارس در سال ۱۳۶۴ تاسیس شده است و با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت، در زمینه مهندسی و تولید انواع پمپ های وکیوم، بلوئر ها و کمپرسور های هوا و گاز فعال می باشد.

صنایع واکیوم پارس، اولین و بزرگترین تولید کننده پمپ ها و کمپرسور های هوا و گاز از نوع رینگ مایع (liquid ring vacuum pumps and compressors) در ایران میباشد.

همچنین عنوان اولین تولید کننده پکیج های تخصصی این نوع از پمپ ها در ایران بر اساس استاندارد API 681 را به خود اختصاص داده است که در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر این شرکت صنایع واکیوم پارس، اولین و بزرگترین تولید کننده پکیج های بلوئرهای هوا و گاز از نوع جابجائی مثبت (Roots type positive displacement) در ایران میباشد. در زمینه این محصول، این شرکت با همکاری تکنولوژیک با شرکت اعظم Atlas Copco بلژیک محصولات خود را به مشتریان گرامی عرضه می نماید.

همکاری با شرکت Atlas Copco بلژیک
صنایع واکیوم پارس طی همکاری با شرکت Atlas Copco بلژیک فعالیت خود را در زمینه تامین پکیج های کمپرسور از نوع اسکرو (screw)در دو نوع oil-free و oil-injected گسترش داده است،

لازم به ذکر است که شرکت Atlas Copco بهترین و بزرگترین تولید کننده این نوع کمپرسور ها در جهان میباشد.

ارائه مشاوره
با توجه به دامنه محصولات ارائه شده، این شرکت توانایی ارائه مشاوره، طراحی و ساخت پکیج های تخصصی برای انتقال و فشرده سازی سیالات قابل تراکم مانند هوا و گاز های فرایندی را در هر گونه شرایط محیطی و کارخانه ای دارا می باشد. با توجه به شبکه متوزان نمایندگی ها در استان های صنعتی کشور، مشتریان می توانند اطمینان داشته باشند که تیم خدمات پس از فروش ما، در اسرع وقت در محل آنها حاضر می شوند و از نظر ارائه مشاوره فنی و یا بر طرف نمودن مشکلات آنها در زمینه محصولات ارائه شده در خدمت ایشان هستند.

امکانات و منابع
شرکت صنایع واکیوم پارس با استفاده از:

• سیستم تحقیق و توسعه فعال و پویا متکی بر نیروی انسانی کار‌آزموده
• سیستم یکپارچه اطلاعاتی ERP برای فرایند های تامین مواد اولیه، تولید و کنترل کیفیت
• سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری CRM جهت فرایند های فروش و خدمات پس از فروش
• سیستم مستمر مدیریت کیفیت ISO 9001-2015
و حمایت مدیران و درک نیاز مشتریان به تلاش در جهت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت عالی، زمان تحویل مناسب و نوآوریهای جدید می‌پردازد.

آدرس:
تهران – بزرگراه فتح (بین کیلومتر ۴ و ۵ جاده قدیم کرج) – خیابان فتح ۲۱ – پلاک ۲۶

تلفن:
۶۶۸۰۱۳۷۳ ۰۲۱