مجموعه آرایشی بهداشتی رنگ بوی

تلاش بشر در مراقبت از پوست و موی خود تاریخچه ای دیرینه دارد. او همواره در اندیشه دستیابی به زیبایی با بهره گیری از مواد گیاهی و حیوانی بوده و در این میان تجارب حیرت انگیزه ای دست یافته است. ما از این دستاورد چند هزار ساله بهره برده و علم وطبیعت را به هم آمیخته ایم تا محصولاتی موثر بر پایه مواد طبیعی را ارائه دهیم.
مجموعه آرایشی بهداشتی رنگ بوی با هدف تولید و عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در گروه کالاهای مهم مانند انواع کرم ها، شامپو ها، عطر، ژل ها و همچنین محصولات برقی نظیر سشوار، اتومو و … تاسیس گردید. محصولات این شرکت بر پایه تحقیقات و تجربه متخصصان با سابقه در این صنعت با توان رقابت کیفی با کالاهای خارجی و داخلی در بازار های بین المللی و داخلی در سبد متنوعی از کالاها پس از اخذ کلیه مجوز های بهداشتی، صنعتی و استاندارد عرضه می گردد.
محصولات این مجموعه در کارخانه واقع در شهرک صنعتی اشتهارد کرج با سالن تولید و فضای اداری بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع و با به روز ترین و با کیفیت ترین تجهیزات آزمایشگاهی و دستگاه ها، تولید و بصورت انحصاری، فراگیر و مویرگی با بهترین بسته بندی و کیفیت بالا توزیع می گردد.
مدیریت مجموعه “رنگ و بوی” با بیشترین و بهترین تولید، دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفی IMS بر مبنای استاندارد ISO ۱۴۰۰۱ و OHSAS ۱۸۰۰۱ می باشد و از خطوط راهنمای استاندارد بهره می گیرد.
این مجموعه با به کارگیری سرمایه های انسانی متخصص و تکیه بر فناوری های روز و نوآوری مستمر تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با هدف تامین محصولات متنوع و کیفیت برتر و خدمت رسانی به مشتریان و جلب رضایت آنها، رسالت خود را بر ارتقای سطح بهداشت و زیبایی و دسترسی آسان، مطمئن و همیشگی به نیازمندی های بهداشتی و بهبود زندگی مصرف کنندگان قرار داده است.

از چشم انداز های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• بهبود سطح بهداشت جامعه و رشد پایدار گروه محصولات
• رسیدن به رتبه اول در تولید آرایشی و بهداشتی در بازار داخلی
• وسعت حضور و شناخته شدن بعنوان قطب اصلی تولید محصولات در بازارهای بین المللی
• ورود به بازارهای منطقه ای و کشورهای همسایه

آدرس:تهران میدان پونک
تلفن دفتر:۰۲۱۴۴۴۹۹۲۷۱
تلفن کارخانه:۲۶۳۷۷۷۹۴۶۸
ایمیل:anrcosmetic2@gmail.com