گروه صنعتی پویا

گروه صنعتی پویا ، با نام تجاری لوله پویا از سال ۱۳۷۶ رسماً فعالیت خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پلیمری تک لایه آغاز نمود و با بهره گیری از مرغوب ترین مواد اولیه ، دستگاههای مدرن و تمام اتوماتیک و متخصصان متعهد و با تجربه ، توانسته است محصولاتی با کیفیتی ممتاز و قابل رقابت با محصولات خارجی به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه نماید.

شرکت با استفاده از نیروهای متخصص ودستگاههای مدرن طبق استاندارد DIN آلمان تولید لوله و انواع اتصالات تک لایه شروع نمود ودر راستای اهداف شرکت مبنی بر بالا بردن کیفیت محصول توانست اولین گواهینامه استاندارد ملی ایران جهت تولید لوله واتصالات تک لایه را در ایران اخذ نماید . در این راستا نیز شرکت در سال ۱۳۸۱توانست گواهینامه در سیستم مدیریت کیفیت و ( ISO 9001 . 2008 ) را از DIN آلمان کسب نماید و گواهینامه IQNET را نیز اخذ نمود و در سال ۱۳۸۴ نیز توانست گواهینامه بهداشت جهت محصولات تک لایه را اخذ نماید و در سال ۱۳۸۵ نیز به عنوان واحد نمونه کیفت در تولید لوله واتصالات تک لایه معرفی شد . و یکی از مهمترین افتخارات شرکت دریافت گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن بوده است.

گروه صنعتی پویا در جهت تکمیل سبد تولیدات خود از سال ۱۳۸۳ شروع به برنامه ریزی برای تولید لوله واتصالات پنج لایه نمود که پس از تحقیقات کامل و بررسی نقاط قوت وضعف محصولات موجود توانست در سال ۱۳۸۶ با نام تجاری پویا پایپ این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب وارد بازار نماید که دستاورد این تحقیقات اخذ اولین نشان استاندارد اجباری ملی ایران جهت تولید لوله پنج لایه در ایران بود .

آدرس
دفتر مرکزی :

اصفهان،خیابـان اشراق شمالی،خیابان برازنده،ساختمان تجاری اداری برازنده
کد پستی : ۸۱۹۳۸۳۷۷۸۱

دفتر تهران :

تهران،بازار آهن شاد آباد، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید عزیزی جنوبی، نرسیده به مجتمع وحدت پلاک ۲۴۰ و ۲۴۲

کارخانه :
اصفهان، منطقه صنعتی جی، خیابان اول، ابتدای فرعی ۱۴، پلاک ۱۶۴، گروه صنعتی پویا

تلفن:
۰۳۱-۳۴۵۴۳۵۱۹ / ۰۲۱-۶۶۱۹۳۶۰۵

فاکس:
۰۳۱-۳۴۵۴۳۵۱۹-۲۱

ایمیل
info@pooya-group.com