گروه طراحی آروان – هلدینگ هلپکو

گروه طراحی آروان پس از ۲۸ سال فعالیت مشترک تحت عنوان هلپکو در سال ۱۳۸۶ فعالیت مستقل خود را در حوزه مهندسی معماری داخلی بعنوان یکی از شرکتهای تحت پوشش هلدینگ هلپکو آغاز نمود.

رویکرد سیستماتیک و مفهومی به مقوله معماری و تاثیرات بکار گیری معماری داخلی در بناهای ایجاد شده به عنوان یک نیاز واقعی جزو اهداف آروان می باشد. عدم وجود شرکتهای تخصصی در حد مکفی در حوزه معماری داخلی و عدم یکپارچگی در معماری و معماری داخلی بسیاری از فضاهای موجود در کشورمان از تبعات عدم نگرش تخصصی به مقوله های فوق بوده است که تاثیرات آن را در فرهنگ معماری و عدم تعادل های موجود به وضوح می توان دید.

مهندس رامین حسین محسنی متولد ۱۳۵۲ (تهران) فارغ التحصیل رشته معماری و مهندسی مکانیک (طراحی جامدات) و همچنین فوق لیسانس MBA (با گرایش مدیریت استراتژیک) می باشند.ثمره بیش از دو دهه حضور در زمینه معماری تلفیق آن با آموخته های آکادمیک در رشته های مختلف منجر به ایجاد سبک خاص درزمینه معماری کلاسیک و پست مدرن گردیده است . رویکرد سیستماتیک و مفهومی به مقوله معماری و تاثیرات بکارگیری معماری داخلی در بناهای ایجاد شده به عنوان یک نیاز واقعی جزء اهداف اصلی بوده است .انجام بالغ بر ۳۰۰ هزار متر پروژه در حوزه های مسکونی ، تجاری ، اداری و … با پرداختن به موضوعات حتی در جزییات و مکمل های تزیینی باعث گردیده تا نقش موثری در کل زنجیره ی ارزش حوزه معماری و ساختمان ایفا گردد. داشتن گروه همکاران مستعد ، خلاق و کارآمد تحت عنوان گروه طراحی آروان این امکان را به وجود آورده است تا تجربیات و متد مهندسی هنری خاص ایجاد شده ، تبدیل به محصولات و آثار معماری ارزشمند گردد.تخصص محوری در زمینه های معماری منظر ( نما ) ، فضای سبز ، فاز ۱ و ۲ ومعماری داخلی ، توان حضور در هر مرحله از پروژه های ساختمانی را سبب شده و گروه های تخصصی تربیت شده در هر یک از حوزه ها آمادگی ارائه ی خدمات گوناگون از شروع طراحی تا پایان عملیات اجرایی با کیفیت مطلوب را دارند.

 

خدمات آروان:

  • طراحی معماری: کلیه موضوعات معماری از فاز صفر تا انتهای فازهای اجرایی با بهره گیری از متد …
  • طراحی داخلی: طراحی داخلی با متد سیستماتیک که علاوه بر دستیابی به مباحث زیبائی شناسی ….
  • طراحی نمایشگاهی: طراحی غرفه های نمایشگاهی با موضوعات مختلف و بر اساس سطح انتظارات….
  • طراحی گرافیکی: ارائه طرح ها در عوامل مختلف خصوصا قبل از زمان اجرا و همچنین زمان معرفی
  • طراحی محصول: با توجه به اینکه در طراحی ها اغلب المان ها واکسسوری ها و یا فرنیچرهای….
  • نور پردازی: نور پردازی را میتوان جزو موضوعاتی دانست که در پر اهمیت تر کردن و ارائه شدن….
  • فروش‌متریالهای‌خاص‌دکوراسیون: شو روم آروان آمادگی ارائه کلیه محصولات و متریال‌های خاص دکوراسیون ….
  • اجرای کلیه موضوعات معماری: تیم های اجرایی ما آمادگی اجرای کلیه موضوعات طراحی شده را از ابتدا تا انتهای…

 

تماس:

http://arvandesign.com 

صاحب امتیاز رامین محسنی

تلفن ۲۲۶۹۴۲۵۲

فکس ۲۲۶۹۴۲۵۳

آدرس الهیه، خزر شمالی، بن بست معینی، پلاک ۱