گسترش مبلمان آسيا(رض کو)

نسخه اول

نسخه اینستاگرام

نسخه اول – ۹۷

نسخه اینستاگرام -۹۷

این شرکت در سال ۱۹۶۷ توسط آقای حسین رضایی تاسیس و شرکت سینمای مبلمان به عنوان نخستین شرکت تولید سینمای سالن در ایران می باشد. از آن زمان، شرکت ما به یک شرکت چند منظوره با نزدیک به ۱۵۰ کارمند، نمایندگان فروش و کارکنان خدمات پس از فروش تبدیل شده است. از سال ۱۹۶۷ فعالیت ما در بازار تجهیزات تئاتر، مراکز آموزشی و غیره در ایران آغاز شده است. پس از وارد شدن به بحث طراحی و اجرای دکوراسیون سالن ها، افزایش فروش و سهم بازار ما فراتر از پیش بینی ها بود.
گروه صنعتی رض کو طراح ،مشاور ومجری سالنهای آمفی تئاتر، سینما و کنفرانس، بزرگترين و معتبر ترين كمپانی فعال در اين عرصه در ايران می باشد . برخورداری از دانش بالا ، تجربه موفق و مديريتی منسجم و هدفمند ، اين كمپانی را به يكی از بی مانندترين هاي اين صنعت در ايران بدل نموده است . محصولات اين شركت با طراحی ارگونوميك ، منحصر به فرد ، ظرافت ، استحكام ، با صرفه مالی و گارانتی ۵ ساله خواست خريداران و نياز بازار را به خوبي پوشش داده و نيازهای مصرف كنندگانش را به نحو احسن تامين نموده است.
گروه صنعتی رض کو با اشتیاق و مباهات ، مصمم به طراحی ، تولید و عرضه انواع دکوراسیون و مبلمان های عمومی و فعالیت در بازارهای مرتبط ، با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و پیشرفته ، با بالاترین قابلیت اطمینان نسبت به محصولات مشابه ، همراه با رعایت اصول والای انسانی و استاندارد های کیفی ، ارگونومیکی و زیست محیطی در سر تا سر جهان می باشد .

دفتر مرکزی:
تهران ، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان صائب تبریزی شرقی، پلاک ۱۹ طبقه سوم

تلفن:
-۸۸۶۰۹۶۰۰ (۲۱) ۹۸+
فکس:
۸۸۶۰۹۵۹۹ (۲۱) ۹۸+

ایمیل:
info @rezcogroup.com
info @gm-asia.com

کارخانه :
کرج، کیلومتر ۲ جاده قزلحصار
تلفن:
۰۲۶-۳۴۸۰۰۰۹۱-۴

۰۲۶-۳۴۸۱۴۸۱۱-۵

فکس:

۰۲۶-۳۴۸۰۰۰۹۵