شرکت آریاطب فیروز

ما سهامداران، مدیران و محققان شرکت آریاطب فیروز از سال ۱۳۹۲ تا کنون با اختصاص سرمایه بخش خصوصی، دانش مستقل ایرانی و تجربه سی ساله مدیریت در عرضه های مختلف بخش خصوصی از جمله تولید صنعتی و پیمانکاری در ایران و خارج از کشور توانستیم:آریاطب فیروز

با دستیابی به دانش فنی و نرم افزار ساخت دستگاه همودیالیز، نام خود را به عنوان نهمین شرکت تولید کننده دستگاه همودیالیز ثبت و نام ایران را به عنوان پنجمین کشور در زمینه ساخت دستگاه همودیالیز مطرح می نماییم.

این شرکت تنها تولیدکننده دستگاه همودیالیز در ایران و خاورمیانه، مطابق با پروانه بهره برداری اخذ شده از وزارت صنعت، معدن و تجارت در تیر ماه ۱۳۹۶، ظرفیت تولید یک هزار دستگاه همودیالیز مدل ATF 1022 در سال را دارد.

در مهر ماه سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت مجوز ساخت دستگاه همودیالیز مدل ATF 1022 از “اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی” و در اردیبهشت و شهریور سال ۱۳۹۵ تائیدیه استفاده روتین دستگاه های تولیدی مدل ATF 1022 را بنا به درخواست هیئت امنای صرفه جویی در معالجه بیماران دیالیزی از مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله پس از تست های بالینی و تطبیقی ( Coss Over ) در مقایسه با دستگاه های Fresenius و B-Braun آلمان با ۳۶ بیمار شاهد اخذ نمودیم.

در نیمه دوم سال ۱۳۹۵ اقدام به فروش دستگاه همودیالیز تولیدی خود نمودیم که تا کنون تعداد ۷۲ دستگاه در مراکز دیالیز دولتی و خصوصی از جمله بیمارستان امام خمینی و بیمارستان امیراعلم و بیمارستان سرپل ذهاب نصب و مشغول به کار است. همچنین با ارسال اولین محموله صادراتی این شرکت به کشور افغانستان و نصب آن در مرکز دیالیز بیمارستان افغان آریا به جمع صادرکنندگان تجهیزات پزشکی پیشرفته پیوستیم.

آدرس:

تهران، خیابان ولیعصر، خیابان فتحی شقاقی، پلاک ۱۸، واحد ۱۵
کارخانه: کیلومتر ۲۰ جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، خیابان نوآوری ۸، پلاک ۸۶

تلفن:
۰۲۱-۷۶۲۵۱۴۴۳
۰۲۱-۸۸۱۰۴۸۲۹۳۰

وبسایت:
info@arya-teb.com
www.arya-teb.com

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *