کارخانه خوش سایه

کارخانه خوش سایه در سال ۱۳۴۷ تاسیس شده است.از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۶۷ مشغول به تولید پرده کرکره عمودی بوده است . از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۸ در تولید نوارپرده عمومی و لوردراپه بوده است و از سال ۱۳۷۸ تا به امروز به تولید پرده کرکره فلزی اشتغال دارد و از سال ۱۳۸۵ شروع به تولید و مونتاژ پرده های مدرن زبرا و کرکره چوبی نموده است.کارخانه خوش سایه تنها تولیدکننده، پروفیل و آلومینیوم کرکره فلزی در خاور میانه می باشد. و از این رو محصولات تولیدی خود را به کشورهایی از قبیل ترکیه،عراق،آذربایجان،ارمنستان، ترکمنستان،قزاقستان صادر می نماید.
تمامی پارچه های مورد استفاده در کارخانه خوش سایه تولید کشور ترکیه(شرکت بریلنت) می باشد. شرکت بریلنت یکی از بزرگترین و معروفترین برندهای کشور ترکیه می باشد که تنها نماینده رسمی و انحصاری فروش آن در ایران کارخانه خوش سایه تبریز می باشد.تمامی قطعات مورد استفاده برای مونتاژ پرده ها اعم از کانال، گیربکس،موتوردر پرده کرکره های چوبی و فلزی تایوانی و در پرده های مدرن زبرا ترک می باشد.
مونتاژ تمامی محصولات کارخانه خوش سایه به صورت فول اتوماتیک می باشد.تمامی برش پارچه ها ، تولید اسکلت و پروفیل با دستگاههای دیجیتال مدرن طراحی شده و پیاده سازی می شود.به همین دلیل وجود خطا در تولید محصولات خوش سایه تقریبا نزدیک به صفر است. از این رو کارخانه خوش سایه به کیفیت محصولات خود اطمینان داشته و آن را تحت پوشش خود قرار می دهد. و تمام سعی خود را به کار می گیرد تا اعتماد لازم را جهت خرید به مشتری ارائه نماید.

محصولات این کارخانه عبارتند از:
پرده کرکره چوبی
پرده کرکره فلزی
پرده های زبرا
پرده های دومکانیزم(شب و روز)
پرده های پلیسه
این ها دسته بندی کلی محصولات است که هر کدام دارای بیش از ۳۰۰۰ طرح و رنگ است.علاوه بر این ها چاپ تصاویر بر روی شید ، کرکره چوبی ، کرکره فلزی ، پرده پلیسه و پرده های زبرا نیز قابل انجام است. مانند: آسمان مجازی ، تصاویر طبیعت ، تصاویر اشخاص ، تصاویر مکان ها و هر چیزی که امکان چاپ داشته باشد.بزودی کاغذ دیواری و پوسترهای کاغذدیواری هم به خط تولید اضافه خواهد شد.

کارخانه خوش سایه تبریز از توانایی و مهارت حدود ۱۰۰ نیروی متخصص بهره مند است.دارای ۴ کارگاه تولید پارچه، تولید اسلت و پروفیل ، مونتاژ زبرا و پرده های پلیسه دومکانیزم و مونتاژ کرکره چوبی و فلزی می باشد. در ضمن showroom این مجموعه نمایش دهنده محصولات خوش سایه می باشد که نمایانگر جلوه خاصی از هنر و کیفیت می باشد.

آدرس کارخانه: تبریز ، جاده آذرشهر ، روبروی پالایشگاه ، کوی صنعتی وحید
تلفن :۰۴۱-۳۴۲۴۵۱۸۰

آدرس دفتر تبریز: تبریز ،خیابان خیام ، روبروی قنادی دقیق ، مجتمع صنعتی شهریار ، خوش سایه تبریز
تلفن :۳۵۵۱۲۷۹۲-۰۴۱

آدرس دفتر تهران: تهران ،یوسف آباد ، خیابان ابن سینا ، روبروی کوچه یازدهم ، ساختمان آفتاب ، واحد ۵۰۲

تلفن :۸۸۷۰۳۶۱۱ -۰۲۱
۸۸۱۰۶۰۵۱ -۰۲۱
۰۹۱۲۲۴۷۹۹۵۲

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *